همچو آوینی روایت فتح بسازیم از شهید جمهور

سوالات متداول

برای شرکت در پویش می‌توان انواع مختلف قالب‌ها را انتخاب نمود؛ پوستر، عکس، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، کلیپ، مصاحبه، یادداشت، مقاله، دل‌نوشته، نقاشی و غیره.

محتوا باید متناسب برای انتشار در فضای مجازی باشد؛ بنابراین در تولید قالب‌های مختلف باید ابعاد معمول شبکه‌های اجتماعی لحاظ شود. حجم محتوای ارسالی هم به شرط عدم کاهش کیفیت محصولات باید تا جای ممکن کم باشد.

برای تولید محتوا باید از اطلاعات موثق و دارای منبع معتبر استفاده شود. ما در پویش #مثل_ابراهیم مجموعه‌ای از اطلاعات کمکی برای تولید محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای دسترسی به این محتوا به قسمت محتوای کمکی سایت مراجعه نمایید.

در صورت داشتن صفحات شخصی در فضای مجازی بهتر است محصولات تولید شده را در صفحات شخصی خود بارگذاری کرده و علاوه بر فایل محتوا، لینک منتشر شده آن را نیز برای ما ارسال کنید. حتی انتشار محتوا در قالب وضعیت در شبکه‌های اجتماعی نیز به هدف پویش کمک خواهد کرد؛ برای این کار علاوه بر ارسال اثر، نماگرفت (اسکرین شات) وضعیت را نیز برای ما ارسال کنید.

ارائه مشخصات فردی برای ارسال آثار اختیاری است؛ اما برای شرکت در قرعه‌کشی تکمیل اطلاعات فردی ضروری است.

هر اقدامی که می‌تواند به بزرگداشت شهدا و معرفی جهانی آنها کمک کند قابلیت شرکت در پویش را دارد.

مخاطبان محتوا دو گروه هستند؛ مخاطبان بین‌المللی که قرار است شهید رئیسی به‌عنوان یک الگو بین‌المللی از مردمی‌بودن و حامی مقاومت به آنها معرفی شود. مخاطبان بعدی محتوا، ایرانی‌هایی هستند که اطلاعات کمی در خصوص خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بزرگوار دارند.

اگر دسترسی به مخاطبان بین‌المللی دارید می‌توانید برای آنها محتوا تولید کرده و یا از محتوای تولید شده برای آنها استفاده کنید.

اگر تسلط بر روی زبان خارجی دارید می‌توانید در ترجمه محتوا کمک کنید.

هر فعالیت گروهی که می‌تواند یاد و خاطر شهید جمهور را زنده نگه داشته و گرامی بدارد؛ مانند برپایی ایستگاه صلواتی، استفاده از تصاویر شهید رئیسی در ایستگاه‌های صلواتی، برپایی هیئت، زیارت نیابتی، ختم قرآن و غیره.

به پاس قدردانی از شرکت‌کنندگان در پویش و به آثار منتخب (براساس تعداد پسند در سایت، میزان بازدید در فضای مجازی و …) جوایز متعدد و کمک هزینه سفر زیارتی اهدا خواهد شد.

خیر، این پویش از هیچکدام از نامزدهای انتخابات حمایت نمی‌کند و صرفا ویژگی‌های شهید ابراهیم رئیسی را تبیین می‌کند که به مردم برای شناخت نامزد اصلح کمک شود.

مخاطبان محتوا دو گروه هستند؛ مخاطبان بین‌المللی که قرار است شهید رئیسی به‌عنوان یک الگو بین‌المللی از مردمی‌بودن و حامی مقاومت به آنها معرفی شود. مخاطبان بعدی محتوا، ایرانی‌هایی هستند که اطلاعات کمی در خصوص خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بزرگوار دارند و ارائه این اطلاعات به آن‌ها کمک خواهد کرد در انتخابات، فردی مثل شهید ابراهیم رئیسی را انتخاب کنند.

هر اقدامی که می‌تواند به بزرگداشت شهدا، معرفی جهانی آنها و ارائه الگو از ایشان برای انتخاب اصلح در انتخابات کمک کند، قابلیت شرکت در پویش را دارد.

1. ارسال محتوا در گروه‌های دوستان و خانوادگی در پلتفرم‌های بله، ایتا، سروش، روبیکا و …
2. قرار دادن محتوا در قسمت ماجرا در بله
3. قرار دادن محتوا در قسمت story در اینستاگرام
4. قراردادن محتوا در پست اینستاگرام
5. قراردادن محتوا در توییت (پلتفرم ایکس)
6. قراردادن محتوا در کانال در پلتفرم‌های بله، ایتا، سروش، تلگرام، روبیکا و …
7. قراردادن محتوا در پست روبینو در پلتفرم روبیکا

برای ارسال محتوا می‌توانید از طریق وب‌سایت mesleebrahim.com و یا شناسه mesle_ebrahim@ در شبکه‌های اجتماعی استفاده اقدام نمایید.